English Hotel Conversations (مکالمات انگلیسی در هتل)
دی ۶, ۱۳۹۸
کتاب های الکترونیک در این وب سایت
دی ۲۷, ۱۳۹۸

چرا وب سایت ESP Learner ؟

یادگیری زبان به منظور مراوده و برقراری ارتباط همواره برای همگان علی الخصوص برای کارکنان و مدیران و کسانی که در شرکت ها و سازمان هایی مشغول به کار هستند که با مسافرین و مراجعه کنندگان انگلیسی زبان در ارتباط هستند دغدغه ای مهم بوده است. بویژه آنکه دانش زبانی مورد نظر این افراد غالباً محاورات تخصصی و مرتبط با آن شغل بوده و علی رغم اینکه محتوای منابع موجود آموزش زبان انگلیسی غالباً جنبه عمومی داشته و کمتر بر مباحث تخصصی متمرکز می باشند.  

I can’t understand this English e.mail

کتابهای موجود در وبسایت ESP Learner   که در خصوص موضوعات گوناگون و مشاغل مختلف هستند حاصل سال ها تلاش مولف در حوزه آموزش زبان انگلیسی به اقشار مختلف اجتماع از دانشجویان گرفته تا کارمندان و افراد شاغل در حوزه ها و سازمان های گوناگون بوده و در نوع خود منحصر به فرد می باشند. 

این منابع پس از بازخورد بسیار خوب بدنبال انتشار به شکل کتاب چاپ شده، اکنون  در قالب یک نرم افزار جامع و کاربردی و بسیار آسان کاربر پسند تهیه و منتشر گردیده اند.

در نتیجه این امکان برای زبان آموزان محترم اعم از تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی موضوعی، دانشجویان و همچنین کسانی که در مشاغل و حرفه های گوناگون مشغول به فعالیت هستند فراهم گردیده است تا تجربه ای لذت بخش را در خصوص یادگیری زبان انگلیسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *